Némi infó azoknak akik hozzám hasonlóan viszonylag ritkán utaznak Bécsbe vonattal (mármint magába a városba, mivel Wien Meid. pályaudvarát nekem már sikerült a szlovéniai átszállások során meglehetősen kiismerni :D)
Ad 1, A MÁV-S menetrendjében 19.32-es Wien Hbf. indulással jelzett EU-regio-nak nincs közös peronos átszállása Bruck-ban a Győr felé továbbközlekedő másik ER-hoz. A monitorokon nem is volt egyértelműen jelezve h a másik honnan indul, engem a vonatot szemlátomást rendszeresen használó magyar törzsutasgárda "vezetett el" az egyik szélső vágányhoz ahová a MÁV Talent be volt állítva
Ha valakinek, noch dazu esetleg nyelvi problémái is lennének, még nehezebb a rendelkezésre álló 4 perc alatt abszolválni az átszállást
Ad 2, aki Győrből Bp. felé utazna tovább, készüljön fel, h a 21.31-kor induló személlyel fog tudni csak elmenni (ami szerencsére mint a legtöbb győri személy, Flirtből áll), már ha nem akar cca. másfél órát végigállni a CFR prémiumterméke, a Dacia nemzetközi gyorsvonat 2 ülőkocsijának folyosóján, a vonat komoly szociológiai tanulmányok alapjául szolgálható törzsközönségének a társaságában...
(Én is előbbi mellett döntöttem)
Ergo Bp felé reálisan a 18.54-es RJ-vel érdemes utolsó járatként számolni, már ha vki nem szereti az éjszakai vonatos kalandtúrákat... :)))