Úgy általában az a véleményem, hogy a jelzett cég "kezelésében" a világ legstrapabíróbb járművei is nagy gyorsasággal mennének tönkre. Mindez nem zárja ki azt, hogy a cégnél nagy számban dolgoznak tisztességes, lelkiismeretes munkaerők, akik szívüket, lelküket kiteszik azért, hogy menjen a szekér. Csak hát bármit egyszerűbb és gyorsabb lezülleszteni, mint azt onnan feljavítani.
Csak három szemléltető példa ugyanabból a ma már nem működő buszgarázsból.
Az autóbusz akkumulátorában alacsony a savszint. Kérek az akkumulátorostól desztillált vizet. Kiderül, hogy az egész garázsban (2-300 autóbusz) nincs egy deci sem. Mennyivel csökkenhet a csapvízzel utántöltött akkumulátor élettartama?
Ugyanitt a szemétdombon újszerű állapotú Ik 260 homlokajtó kissé roncsoltan. Benne van mindkét sértetlen irányjelző lámpatest. A saját kocsiját is így javítaná aki ezt így a szemétre dobta?
Újdonság volt az utastérajtókon az a szerkezet, amely visszanyitja akkor, ha közé szorult valaki. Továbbképzésen ismertették a szerkezetet. Illetékes művezető megjegyzése: Nem baj, majd kiiktatjuk.