tomcsi334 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 3583

üdv fórumozók!

beütött a crack!!!mostanában mindenkinek dicsértem a kocsit,mert mióta kicseréltem a gyertyákat(2.4D) a -10 ben is pöccre indult,a motor nem füstőlt.....

hát ma hajnalban elindultunk családlátogatásra hajnalban a dunántúlra szegedről.100 km után elkezdett szaggatni,padlógáznál 90 volt a vége.na mondom ez gázolajszűrő.találtunk egy kutat simontornyán ahol árultak szűrőt.csere,pöcc-röff.továbbmentünk,pár km után újra előjött a szaggatás,aztán egyyre kevesebbel padlógáznál.na begurulás újabb kútra mert eltűnt az alapjárat is.inditózáskor nehezen beindúlt,de nagyobb gáznál lefulladás,közben az alapjárat totál eltűnt.aztán már be sem indult,lemerült az akksi. behúztak egyenetlenül beindult aztán kisimúlt .továbbmentünk,megint leállt.onnan már húzásra sem indult.a hűtővizben olaj nem volt. fagyoskodás a kocsiban,amig haver szegedről felért majd 200 km-re,aztán onnan vonórúddal ködben vontatás világitás,ablaktörlő nélkül szegedre.most értünk haza,de alig látok a méregtől.kérdésem van-e valami tippetek,mert fingom sincs mekkora lehet a baj,de már ott tartok felrakom a netre 350-ért.(augusztosban volt műszakin,totál felújitva a kasztni,multivan belső 200-ért,alufelni stb.

járt igy valaki,valami tipp?

amiket eddig mondtak:adagoló behalt,hengerfejes,ugrott a vezérlés....