Eddig is átkellett szálni Királyhidán a legtöbbről.
Odaúton egy kicsivel több, mint a feléről, visszaúton meg egy kicsivel kevesebb, mint a feléről. De volt oda négy, vissza öt közvetlen vonat. Most lesz egy illetve kettő.
Azt meg nem is csodálom, hogy elege lett az ÖBB-nek a megbízhatatlan MÁV-os Tallentekből.
Az ÖBB-s Talent is csak Talent... :-P
Emlékezetem szerint egyébként meg 1 vonat lesz amiről mind a két helyen át kell szállni, a többiről, ahogy eddig is Királyhidán kell majd csak.
Odaúton én három, vissza egy vonatot számoltam, aminél HH az átszállóhely.
Csatlakozás minden esetben teljesen jól bíztosított volt az eddigi utazásaim során, sose volt vele gondom.
Ha mindig garantált is a csatlakozás, és még peront sem kell váltani, az átszállás akkor is kellemetlenség.
Szóval ez szerintem nem kinyírás
Ha azt is hozzáveszed, hogy Bruck-ban már nem fognak az EN-k se megállni... (nekem nem hiányzik amúgy se Bruck, se az ER-forgalom, de a sok ingázónak biztos igen).
a Rajka-Pozsony vonalat kellene elkezdeni érdemileg is fejleszteni
Ebben egyébként igazad van, de mint minden nemzetközi forgalom, ez is kettőn áll...