Dreidiamant Creative Commons License 2012.12.02 0 0 2940

Annyit tudok mondani mikor jó két éve vettem az enyémet 182 ezerrel, szintén 97-es évjárat, annak is eléggé kopott volt a váltógombja, kb olyasmi amit Te leírtál, ez függhet attól is mennyit állt tűző napon az autó.

A Micsi Klub fórumon pár éve lett ez a váltó gond kitárgyalva, akkor a MESTER McElek 16V ha jól emléxem azt ajánlotta, hogy 200 környékén olajat kell cserélni a váltóban, annak ellenére, hogy ez a kezelésiben nem szerepel... talán nem is gondolt a gyártó arra, hogy ilyen futásteljesítmény után még valaki használni akarja az autót... :-)

 

Nekem is jön valami mechanikus zaj a váltó felől vagy egy éve, de az a kinyómó csapágy lesz, mivel a kuplung nyomkodásával változik a hangmagasság. Szerintem az általatok megnézett autóban is kicsit ki van már száradva a kinyomó csapágy. Az hogy játéka van fokozatokban ennél a váltónál normális dolog. Akilométer órát felejtd el mindenféle kategóriában, ha nem szakadt az üléshuzat a ki-be szállástól, nem kiült az ülés, viszonylag kulturált a belső tér, akkor meg lehet venni, mivel jó eséllyel nem ment még az autó 200 ezernél többet, ami azt jelenti, hogy különösebb gond nélkül még 100 + ezret el fog menni ami jó pár ingamozgás Deutslandba, és remekül elnyeli a sok házi kaját a csomagtér, ja a kalaptartót kiveszitek belőle.

 

Ha már "hangok" 1/4-nél magasabb üzemanyag szint felett viszont "turbófütty" szerű hangot ad az AC pumpa..?? Persze, éppen hogy hallhatóan. De csak gondolom, hogy az.. mivel csak az utastérben hallható, jó pár hétbe tellt mire kiszűrtem mi is az.. Gyanúba keveredett mindenféle szíj, stb, de csak az utastérben hallható. Ja, és gázadásra erősödik és magasabb lesz, akkor ezek szerint az AC forgulata, motrfordulat függő?? V Járt már így valaki?

Előzmény: Kisfiatal (2938)