gyurici Creative Commons License 2012.11.30 0 0 77260

Az én audim ugyan 1.9-es és nincs szivattyú sem a tankban, de ha nekem lenne ilyen problémám én így csinálnám:

 

Ha nem látszik konkrétan sehol gázolaj szivárgás, vagy sérülés a csöveken, akkor nehezebb megtalálni a

levegősödés okát. Ezért kezdeném az elején, tehát a tanknál, aztán mennék tovább az adagolóig szépen sorban.

 

1. Tankból előre induló cső megkeres, valószínüleg a szűrőbe megy. Leköt a szűrőről, egy átlátszó csővel meghosszabítani

és bele egy kannába a végét, vagy flakonba. Gyujtásra indulni kell a szivattyúnak, tehát gyujtás ráad, ha van buborék akkor a

szivattyút szűrővel mindennel együtt ki kell venni a tankból. Ha nincs akkor cső vissza és nézzük a szűrő után.

 

2. És így tovább egészen az adagolóig.

 

Ha van olyan cső amin látszik hogy sokszor volt leszedve, vagy ki van repedezve, azt cserélni kell és új bilincsekkel lehúzni.

Volt rá példa (még a passatomnál) hogy a gyári csövekkel levegős volt, az átlátszóval meg nem, mert ugye az még új és rugalmas volt.

 

Ha szortyog a szivattyúd, akkor már eleve ott keresgélnék. Ha rendesen fel tudja szívni a gázolajat akkor levegő mentesnek kell

lennie és akkor nem szortyoghat.

 

Még valami, ha nekem előfordult hogy kifogyott a gázolaj vagy eldugult valami, esetleg levegős volt a rendszer, az 1.9-esek többszöri hosszabb indítózásra ugyan, de beindultak, és ki is légtelenítették magukat. Persze miután a hibát elhárítottam.

 

Előzmény: vargaistvan82 (77257)