BMWE90320d Creative Commons License 2012.11.26 0 0 12269

 

BMW DIS v57 szoftver az amelyel jól kiolvasható a hibák. Szakiknak

 

 

 

Ha valóban ki van iktatva a részecskeszűrőd akkor a kipufogód kormos.

HA ki van iktatva akkor , valakinek ki is kellett furnia mert különben dugulásokat okoz! Amely miatt a motor visszavehet teljesítményt.

 

Azt amugy nem is értem honnan látja ki van iktatva a részecskeszűrő!Mert a program nem mondja.

Ha nem működött régóta az nem azt jelenti , hogy ki van iktatva mind inkább , hogy ez neked nem fog kijönni 70 e Ft-ból , mert valami más okozza a hibát. Ez lehet akár a termosztátok vagy bármi más.

 

Ha rég nem megy a regenerálás akkor , lehet , hogy a részecskeszűrőd összeégett s sorolhatnám.

A porlasztóknál , ha egy nem adja azt minta a többi az komoly hiba mivel ez hidegen nagyobb lehet sőt sokkal nagyobb. Az is lehet becseppen.

 

A légtömegmérő nem ilyen hibát ad , ha az rossz rögtön észreveszed.

 

Szóval , vidd el egy rendes szakihoz , mondjuk a STEEF hez aki nagyon korreket , bemondja az arcba mi van és megcsinálatod.

De az , hogy az EGR nem olyan rossz meg ilyesmi egy szerelőtől nonszensz.

Az EGR-t valójában 60e km ként takarítani kellene.  250km - nél meg szívósort cserélni. Én a részecskeszűrót is takarítatom 80e km után.

 

Amugy ha ki van valóban ütve a részecskeszűrőd akkor nem 200e km van az autódban. Kérdés , hogy megy át a műszakin nélküle. Vagy hogyan adod el , eltitkolod?

 

Előzmény: tadam17 (12267)