BMW DIS v57 szoftver az amelyel jól kiolvasható a hibák. Szakiknak
Ha valóban ki van iktatva a részecskeszűrőd akkor a kipufogód kormos.
HA ki van iktatva akkor , valakinek ki is kellett furnia mert különben dugulásokat okoz! Amely miatt a motor visszavehet teljesítményt.
Azt amugy nem is értem honnan látja ki van iktatva a részecskeszűrő!Mert a program nem mondja.
Ha nem működött régóta az nem azt jelenti , hogy ki van iktatva mind inkább , hogy ez neked nem fog kijönni 70 e Ft-ból , mert valami más okozza a hibát. Ez lehet akár a termosztátok vagy bármi más.
Ha rég nem megy a regenerálás akkor , lehet , hogy a részecskeszűrőd összeégett s sorolhatnám.
A porlasztóknál , ha egy nem adja azt minta a többi az komoly hiba mivel ez hidegen nagyobb lehet sőt sokkal nagyobb. Az is lehet becseppen.
A légtömegmérő nem ilyen hibát ad , ha az rossz rögtön észreveszed.
Szóval , vidd el egy rendes szakihoz , mondjuk a STEEF hez aki nagyon korreket , bemondja az arcba mi van és megcsinálatod.
De az , hogy az EGR nem olyan rossz meg ilyesmi egy szerelőtől nonszensz.
Az EGR-t valójában 60e km ként takarítani kellene. 250km - nél meg szívósort cserélni. Én a részecskeszűrót is takarítatom 80e km után.
Amugy ha ki van valóban ütve a részecskeszűrőd akkor nem 200e km van az autódban. Kérdés , hogy megy át a műszakin nélküle. Vagy hogyan adod el , eltitkolod?