tadam17 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 12267

Szia Homti és mindenki !

 

Nos ma a diagnosztikán kiderültek a dolgok:320 d 163Le

 

1 Valószínűleg softwareesen ki van ütve a kocsiból a regenerálás és a rész.sz-ből a kerámia.

2 A porlasztócsúcsok jók. Az 1-es henger rosszabb picivel mint a többi, de teljesen jók.

3 A légtömegmérő nem mindig jó értéket mutat, ami a próbaúton ki is jött. Egy kisebb rántásnál (amit nagy nehezen lehetett előcsalogatni), amit az emberem nem érzett, de amikor volt mondtam neki, ő ezt csak abból látta, hogy minuszba ment az érték.

 

A következtetés az lett, hogy mivel a légtöm-mérő nem mindig szar így nem kizárható, mert lehet még az egr szelep is, mert a kipuf.g. visszavezetés sem az igazi. (ezt már nem tudom miből lett meghatározva, de meglett) :) . Nos ez a kettő variáció van.

 

Megoldás: használom míg szarabb nem lesz, aztán mikor már olyan szar a helyzet, akkor kétséget kizáróan meg lehet mondani :) Zsíír.

 

Addig "gyűjtöm" a pénzt így karácsony előtt a 70-80 e ft os légtömegmérőre:) Az egr nem ilyen súlyos.

 

Remélem nem volt hosszú, de ugyanakkor hasznos :))

 

Ha kérdés van nyomjátok, amire tudok válaszolok

 

Üdv

 

 

Előzmény: homti (12266)