Isti62
2012.11.26
|
|
0 0
38263
|
Nyáron pont én is így jártam a V6-al. Annyi szufla maradt az aksiban, hogy lábon bírtam szerelőhöz vinni, de a rendszer már kezdte megadni magát. Ilyenkör gyujtás problémáktól kezdve mindenféle trükkös és hajmeresztő dologra képes, főleg mikor már az ECU véredényeibe is kevés töltésfok jut. Azt akkor írtam is, hogy ezentúl ha 100ekm felett veszek autót, akkor a generátort pont úgy újíttatom fel, mint ahogyan a vezérlést szoktam, kapásból és automatikusan. (eddig minden esetben hozzá kellett nyúlni minden autómnál, persze volt ahol magam csináltam meg)
Fontos, hogy ilyenkor gyűrű, kefe és csapágycsere dukál, de volt, hogy a fesz szabályzót és a diódasort is cseréltem. |
Előzmény: Tamás406 (38262)
|
|