Poc2 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 23528

Ma kipróbáltam azt is hogy 10-13km/h között lenne ideális a rásegítés sebessége.Tekerni viszont 13-15km/h között a kényelmes,legalábbis a pedálfordulatot tekintve.

Viszont jobban kifigyeltem a gázkar és pedálérzékelő viszonyát.Ha a gázkart egy picit is kimozdítom 0 állásból,azonnal letiltja a pedálérzékelőt.Innentől a gázkar jele számít.Tehát ebben is valami bemenetválasztó dönt,de a gázkar a domináns.Viszont ebben az esetben a vezérlőben kéne valamit alakítani hogy a rásegítés kisebb mértékű legyen.A pedálnál 5 mágnes van a jeladó koronban.De úgy vettem észre  hogy nem figyeli a jelsebességet,csak mint egy monostabil működik.Ha fél másodpercen belül van jel,akkor a kimenetén ott a gázkar jele.Jobban átgondolva a kimenetén tuti egy RC tag van. Ha ott kicserélném a kondit meg az ellenállást ngyobbra,akkor talán lejjebb esik a jelszint is.Mert pont úgy viselkedik mint amit anyámnak csináltam 555-el.

Ez a 20km/h nagyon sok,és veszélyes is.Ma kétszer is  utolsó pillanatban fékeztem,mert majdnem kihajtott az autók elé.Pedig csak egy kicsit akartam előrébb gurulni,amihez tekertem a pedált.Ha fele ekkora gázzal hajtott volna,semmi gond nincs.