Blazs_A4ABC Creative Commons License 2012.11.10 0 0 76928

Nekem vétel után először Castrol Magnatec volt a sokat látott 12V-semben, mentem vele 10 ezret, nem tudom az olajfogyásból mennyi folyott (folyik ma is) el a hf és teknő tömítéseknél (lassan olajteknő sablonnak is elmenne az olajsár réteg XD), sztem 10k alatt simán belement plusz 2 liter. Akkor teljesen patika olajat engedtünk le belőle, se sár, se reszelék nem jött. Akkor ment bele hordóból Agip SL/CF olaj, azzal végigtoltam a gyári periódus (utólag visszagondolva felelőtlenség volt ... :S), nemrég engedtem le, a kávézacc ehhez képest desztvíz volt... Nem gondoltam volna, hogy az Agip ennyi koszt fog felszedni (reszelék most sem volt), őszintén szólva nem is fogyott belőle annyi, igaz, az Agip olaj a futás nagy részét pályán, 110-130-as tempóval  tette meg. Most megint Castrol Magnatec van benne, most már jobbrészt városban fut a verda, évi 2000 km-nél nem többet. Mostantól évente megy a csere, akárhány km-t ment.

Nem tudom mennyi olaj fogyna, ha egy része nem a teknő aljára száradva végezné, de így legalább az olaj része mindig frissebb. Nekem mindegy, mennyi olaj folyik el, utánatöltöm és nem kell keresztbe tett ujjal utazni.