Az E93-as útfekvése semmivel sem rosszabb, mint a coupe-é. Hihetetlenül merev a kasztnija, nem csuklik, tekeredik mint egy csomó márkánál.
Hátránya, hogy közel 200 kilóval nehezebb (nehezebb, mint az X3-asom) a coupe-nál.
Lehúzott tetővel autózni számomra semmihez sem hasonlítható, pedig rendszeresen motorozom is.
Az enyém 335i full extra 7 sportautomata váltó. Nyáron elmentem vele Franciaország déli részére oda-vissza nyitott tetővel az adott ország KRESZ-t csak kicsit liberálisan értelmezve 9,2 litert evett átlagban a 3600 km során.
Viszont kabriózni max. csak ketten érdemes lakott területen kívűl, mert ott már kell a deflektor. Azzal viszont akár 200-nál is lehet beszélgetni normál hangerővel.
Cabrio-t viszont csak 6 hengeres benzinmotorral vennék, mert nem szabad kihagyni azt a hangélményt, ami gázelvételkor illetve egy komolyabb gázfröccsnél a kipufogóból előtör.
Mindent összevetve nagy élmény az E93. Ennél jobb csak a Z4 volt, de nekünk kell néha a gyerekek miatt a hátsó ülés sor is. Néztük a 6-os cabrio-t is, ami szintén nagyon tetszett, de a vászontető nem jött be így lett E93.
Az enyém fekete, belül világos beige belső, de ha most venném, akkor terrakotta bőrrel rendelném.