Astrojan Creative Commons License 2012.11.01 0 0 488
Figyelj, erted azt a mondatot, hogy
"a kezdeti feltetelek szerint minden elromlott es csak ez a tiz stoppered van. Meg az eszed. Ha van."

Ha nincs, nincs. Nincs atomorad, nincs GPS-ed, nincs aramod, nincs semmid, csak tiz stopper. Meg a robot.

Nem erdekelnek az atomorak, az mind, mind hazugsag. Te is tevedsz, hatalmasat. Nincsenek ilyen kiserletek, ha ertenel hozza meg is lepodnel. Van a Hafele Keating ami kifejezetten csalas, kerdezd mormotat, ő talan mar erti miert. Van ket repulos kiserlet egyetlen atomoraval az egyikrol azt hazudtak, hogy a Hafele kiserlet ismetlese, de ez NEM IGAZ, nem ismetles, egyetlen oraval, egyetlen felszallassal, nem korbe a foldon oda vissza.
Van még egy piknikezo apuka aki a hatizsakban felvitt a hegyre egyetlen atomorat ket napra es lelkendezve hirdeti hogy o bizonyitta a relelmet. Kozlemeny sehol.

Nemhogy szazezer kiserlet de egyetlenegy rendesen megtervezett es megcsinalt kiserlet sincs. Van meg a Chou oraja, ami nem is ora es nem is hoztak vissza. Na ez van a szazezer kiserlet helyett, a semmi. Ugyhogy maradjunk a stoppereknel.

Visszahoztad a stoppereket itt vannak az asztalon. Az etalonok 365 napot mutatnak, mert ez a sajat idejuk.

Mit mutatnak a repult orak? Erre valaszolj, a tobbi NEM erdekel, kimelj meg tole.

Velhetoen azok is a sajat idejuket mutatjak, mi mast tehetnenek. Na de mennyi ez, 1 nap vagy 365 nap? (a tobbi lehetoseget most hanyagoljuk ha kerhetlek)
Előzmény: Artyy (487)