Imre.G Creative Commons License 2012.10.19 0 0 63261

Sziasztok!

 

Ma hoztam haza a gépet a szervízből. Jó alaposan zsebbe kellett nyúljak ismét, de legalább minden kopó allkatrész cserélve lett a futóműben.

Néhány hónapja a hátsó fékek új tárcsákkal és szilentek. Most pedig az elején kapott mindenből újat, az alsó golyós csuklók kivételével.

Új stabilizátor összekötők, stab rúd gumi, legőkar szilentek, kormányösszekötők, külső - belső, új porvédővel, fékbetétek új tárcsákkal, toronycsappágyak, kerékcsapágyak.

Az előzetes vizsgálatkor felkészítettek rá, hogy valószínűleg kormánymű cserére is számíthatok, de csak az axiál csuklók lógtak. De azok nagyon...

Granturismotól kaptam egy szervotronick kormányművet, amit fel kellett újíttatni. Szerencsére a régi tökéletes állapotban van, ezért ha valakit érdekel, a felújítási költségért szívesen átadom.

 

Egyúttal a főtengelyszimering a váltófelöli szivárgott régóta. összes szűrő cserélye, kivéve olaj.

 

Aktív szenes pollenszűrőt vettem szegeden, ha jól emlékszem 3000,- körüli áron.

 

Ami elszomorított, hogy a hátsó kerékcsapágyak zúgnak. Rövidesen cserélni kell azokat is...

Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet megúszni kicsit olcsóbban? 45 000,- / db ajánlatot kaptam rá... :-(
Emiatt nem volt "kedvem" hozzá most...