probody Creative Commons License 2012.10.11 0 0 63186

Meglazult a fékcső melegítés nélkül is, a jobb oldali pedig simán. Felkerültek a kalandosan vásárolt Brembok.

Kisméretű drótkorongozás, alu alapozó, több réteg festék, több réteg lakk. A szín az arany és a bronz között van, fekete autóhoz illik szerintem.

ÉRDEKESSÉGEK:

A sokkal vastagabb,és nagyobb átmérőjű tárcsa és a mokány féknyereg ellenére a mérlegen a Brembo szett egy kilóval könnyebb a gyárinál ami a  pillekönnyű alu nyereg miatt van.  Még a rugózatlan tömeg is csökkent.

A tárcsákat, betéteket összehasonlítva látszik, hogy ez tényleg egy komoly darab a gyárihoz képest. A négy munkahengerből kettő kisebb, nyilván ennek is megvan az oka. A betétek tükörsima rozsdamentes acéltalpakon csúsznak nem az öntöttvason. A munkahengereket nagyon kis erőkifejtéssel vissza lehet tolni.

Nagyon egyszerű a betétcsere is. Nem kell a nyerget szétszedni és semmilyen kulcsra nincs szükség!

Kiváncsi leszek a gyakorlatban milyen, az előbb lettem kész.