![](https://img.index.hu/imgfrm/1/4/3/9/THM_0010561439.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/4/4/1/THM_0010561441.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/4/4/4/THM_0010561444.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/4/4/6/THM_0010561446.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/4/4/9/THM_0010561449.jpg)
Meglazult a fékcső melegítés nélkül is, a jobb oldali pedig simán. Felkerültek a kalandosan vásárolt Brembok.
Kisméretű drótkorongozás, alu alapozó, több réteg festék, több réteg lakk. A szín az arany és a bronz között van, fekete autóhoz illik szerintem.
ÉRDEKESSÉGEK:
A sokkal vastagabb,és nagyobb átmérőjű tárcsa és a mokány féknyereg ellenére a mérlegen a Brembo szett egy kilóval könnyebb a gyárinál ami a pillekönnyű alu nyereg miatt van. Még a rugózatlan tömeg is csökkent.
A tárcsákat, betéteket összehasonlítva látszik, hogy ez tényleg egy komoly darab a gyárihoz képest. A négy munkahengerből kettő kisebb, nyilván ennek is megvan az oka. A betétek tükörsima rozsdamentes acéltalpakon csúsznak nem az öntöttvason. A munkahengereket nagyon kis erőkifejtéssel vissza lehet tolni.
Nagyon egyszerű a betétcsere is. Nem kell a nyerget szétszedni és semmilyen kulcsra nincs szükség!
Kiváncsi leszek a gyakorlatban milyen, az előbb lettem kész.