kappa_tds Creative Commons License 2012.10.11 0 0 63179

"mostanában úgy is hivatalosan megállapították a tudósok, hogy az euro NCAP-al kitörölhetik az emberek a feneküket a valós baleseti helyzetekben és mégis fontos a túlélésnél az az autó tömege a fizika törvényei miatt :)..."   Akkor elég jó esélyeim vannak a Thesisben, egy ilyen helyzetben!:)

 

"Előtte ő is manuális párti volt, de azóta a duplakumplung az ász, mert élvezi, hogy "tapad az ülésbe"."Így van, a duplakuplung előnye, hogy villámgyorsan váltja a fokozatokat(külön tárcsa közt van felosztva a páros és páratlan fokozat, ami előre "szinte" már be van készítve a kapcsolás előtt), manuálisan, kézzel képtelenség olyan gyorsan váltani.Volt egy teszt amiben az M-es BMW-t is tesztelték a Nurnburgringen manuális és duplakuplungos változatban, és a duplakuplungos változta körideje jóval jobbra sikerült mint a manuálisé.De persze mind fogyasztásban és károsanyag kibocsátás csökkentésében is nagy szerepet játszik.Ez a jövő...ami már elkezdődött.:)

Előzmény: Törölt nick (63178)