Törölt nick Creative Commons License 2012.10.10 0 0 63178

Na akkor legalább nem vagyok egyedül :)

Az enyém mondjuk amúgy sem egy erőgép, mert 141paci/188Nm jut 1505kg-ra (persze azért úttorlasznak sem nevezném).Emlékeim szerint kb annyi kilós ez az autó, mint a 2.4 Kappám volt - szóval elég durva. Nem baj - mostanában úgy is hivatalosan megállapították a tudósok, hogy az euro NCAP-al kitörölhetik az emberek a feneküket a valós baleseti helyzetekben és mégis fontos a túlélésnél az az autó tömege a fizika törvényei miatt :)..
A PT-knél 2006 után lett csak tiptronic-os a váltó - ha jól tudom. Sok értelmét azonban én sem látom, mert a váltóvezérlés érzékeli a fojtószelep állását, és erős gázadásnál amúgy is visszavált magától - néha több fokozatot is padlózáskor. Egyszerűbb padlózni, mint a váltókart birizgálni. Aztán ott van még a 3-as állás is a váltón vész esetre (az enyém ugye csak 4-es)

Pont nem rég áradozott a duplakuplungos autókról egy ismerősöm, mert sokat vezeti egy céges duplakuplungos Superbet. Előtte ő is manuális párti volt, de azóta a duplakumplung az ász, mert élvezi, hogy "tapad az ülésbe". Más kérdés, hogy több helyen lehetett olvasni, hogy valami tervezési gond lehet a VW konszernes duplakuplungos váltókkal, mert feltűnően sok csörög-zörög és idő előtt adja meg magát. A VW pedig nem hajlandó elismerni konstrukciós hibának, mert anyagilag túl sokat bukna egy visszahívási akción..

Előzmény: kappa_tds (63177)