Soká Creative Commons License 2012.10.08 0 0 46818

"Arra gondoltam, hogy óvatosan le kellene szerelni a gyári asztallapot, és csináltatni helyette valami erősebb/vastagabb lemezből."

 

A múltkor linkeltem fotókat arról, hogyan is néz ki belülről egy ilyen asztal. Ha szemügyre veszed, rájössz, hogy az asztallap hordozza a motort és mindent, a doboznak gyakorlatilag csak takaró funkciója van és megtartja a gép súlyát. Szóval az asztallapot ne próbáld leszerelni, az maga az alváz (felváz :).  Én annyit csináltam a legelső körfűrészemmel, hogy a kissé egyenetlen asztallapját megdupláztam. Sajnos nem találom a fotóját, lényeg, hogy laminált mdf-be besüllyesztettem T hornyú alu profilokat szögvezetőhöz, a lap éleit is megerősítettem alu profilokkal és olyan vékony rést vágtam a fűrészlapnak, amitől a fűrészlap nem volt ugyan dönthető, de kis tárgyak pontos darabolásához megfelelt. Ezt rácsavaroztam az eredeti asztallapra. Az átvágható magasság természetesen 2cm-rel kevesebb lett, de ez nekem nem okozott gondot.

Szerintem egyelőre ne a tuningon törd a fejed. Ha eldöntötted, hogy megveszed, akkor ismerkedj vele, aztán majd rájössz, hogy neked melyik paramétere bizonyul gyenge pontnak. Tényleg csak azért merlek rábeszélni, mert ha később netán szánsz +100.000-t körfűrészre, akkor ezt el tudod adni jelentősebb bukta nélkül. Én talán 25e-ért adtam el, amit 30-ért vettem a lidlben, igaz kevés használat után, megkímélt állapotban.

 

Amit kukucs33 javasolt, az egy hasznos eszköz.

Előzmény: t.matyas (46796)