atty707 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 4962

Csuklós busz?

Igen, tudod amelyiknek a hátulja pont odamegy, ahova az eleje, de az utasok nem szeretik használni, mert mind megáll a második ajtónál. :)

 

Átlag debreceni reggel a buszon

Gáz, hogy a hölgynek igaza van?

Az a gáz, hogy ahogy szétnéztem a buszon, és az emlékeimben, a 260-ason kb. annyi ember fért el (hering módjára), mint a mostani Civis18-on (szintén hering módjára). Ha ezt nézzük, akkor jelentős visszalépést jelentenek ezek a "szépújbuszok". Tudom, jön a marketingduma, hogy alacsonypadló, nyáron fűtés, télen hűtés, csak azt nem nézi senki sem, hogy jóval kevesebb (nem csak a -20busz miatt) az itk járműveinek összes utasszállítási képessége a régi Volános járművekéhez képest. Oké, utas is jóval kevesebb összesen, de a csúcsidő az, amikor egyszerűen KEVÉS a mostani járműmennyiség. Ha a nagyfőnök a s*ggét a földhöz veri, akkor is van egy meghatározott számú utasmennyiség, amit el KELL szállítani A pontból B pontba! És ez a szám nagyobb, mint a rendelkezésükre álló kapacitás. Basszus nem trolit kellene pótolni a km-ért, hanem normális szolgáltatást nyújtani legalább csúcsidőben! Ha nincs elég csuklós busz, akkor járjon két szóló! (Akár 5 perc eltéréssel is)

Hogy is volt annó? Pedzegették, hogy bérelnek 10 csuklós buszt még ezek mellé, ha kevésnek bizonyulnak.

Na, hajrá! Kevésnek bizonyultak a mostani vasak. Szerintem az embereket már nem érdekelné, ha a roncstelepről hozott buszokkal is szolgáltatnának, csak történjen már valami! Havi 6400Ft-ért nem túl kellemes télen fagyoskodni, nyáron meg izzadni a megállóban csak azért, mert nem férsz fel a buszra! Vagy azért, mert nem jön, mert az ajtó már megint sz*rakodik, és letiltja az elektronika a teljes rendszert. Annó a sofőr rakott  az ajtóra egy kézzel írott papírt, hogy nem működik, lezárta az ajtót és csá. Ment tovább, amíg volt idő megjavítani. 

 

 

Előzmény: marky-511 (4961)