dani_642 Creative Commons License 2012.08.27 0 0 27181

Köszönöm a segítséget a riasztóval kapcsolatban.

 

Hétvégén kicsit foglalkoztam az autóval, kiépítettem a riasztót. Biztosan nem gyári beszerelés volt. A Kp zár sem.  A riasztó egysége a bal oldalon volt a műszerfal burkolat mögött, csak úgy feltéve... Mindenhol szigetelőszalagos kötések. De legalább forrasztott.  Egyedüli megszakítási pont az indítómotor volt. Amatőrök ellen jó, de azok meg úgysem akarnak feliciát lopni...

Tettem be egy kp zár vezérlőt. Ez a funkció megmaradt.

Könnyebb volt ezt kiszerelni  mint egy gyárit, azt lehet inkább meghagytam volna, de ennek így nem láttam értelmét.

 

Még három kérdés:

Lehet, hogy 97-es autóban nem volt gyárilag harmadik féklámpa?  Még a kábelezése is utólagos...

Volt-e ezekben az autókban motortér burkolat alul? A 99-es ben van, de ugye az már a másik elejű. Jó lenne ebbe is tenni mert koszos a motortér nagyon...

A hőfok jeladó nem akar igazán a 70-es fölé menni. Másfél óra utazás után sem. A termosztáton látszik, hogy új(abb) de mindig is gond volt a termosztátokkal. Lehet-e esetleg jeladó hiba (szokott az elromlani ?), vagy termosztát lesz?

 

 

Egyébként a másik felicia (99-es, MPI, 50kW, kombi, zöld) is csinálja azt a hibajelenséget, amire mások is panaszkodnak, hogy hidegen pár száz méterig torpan, nincs benne erő.

Én odáig jutottam vele, hogy hibakódolt olvasunk, oxigén szenzor és holtpont jeladó hibát írt. Töröltük, kiváncsi vagyok vissza jön-e.

Ennél az autónál még az is lehet, hogy az LPG miatt íródnak be a hibakódok.( LPG-vel hidegen nagyon nem stabil az alapjárat.)

 

Nekem is volt diesel autóm (Octavia kombi 1.9TDI) de azt kell hogy mondjam, a feliciával jobban érzem magam.  Olcsó hozzá az alkatrész, én is hozzá merek nyúlni, és gázzal hozza a 19-20 ft/km költséget, pont mint a diesel....

 

üdv, d.

 

 

Előzmény: Törölt nick (27136)