ventil Creative Commons License 2012.08.16 0 0 2411

Szia,

 

Pár mondatban tömören.

 

Sebesség és gyorsulás szerintem tökéletes.

55 000 km-ig szervízköltségek:

10 000-nél első féktárcsa és betét csere garanciában

45 000-nél komplett kormánymű csere gariban (kopogott)

50 000-nél hátsó tárcsa és első hátsó betét csere már nem gariban

a lámpakapcsoló gombjáról a recék lekoptak és elfolyósodott. Ragad az egész, gyári hibás szar, gariban nem cserélik

bézs belső (textil) gyönyörű, de hamar koszolódik, takarítani nem egyszerű

fogyasztás (2.0 CDTi 160 LE) orsztágúton 140-ig 6,1 vegyes 7-7,5

kanyarkövetős xenon baromi jó

 

De a lényeg. A kocsi úttartása kritikán aluli. Kódorog az úton össze vissza, elhúz ha lejt az út, az úthibákat nem hogy észreveszi, de kapaszkodni kell a kormányba, mint anno a trabantban, különben hamar az árokban végzed.

Reggel hidegben a rükverc és az egyes fokozat nem, vagy alig kapcsolható, a szerviz szerint ez ilyen. (beszarás)

Nekem 5 ajtós van, a hátsó kalaptartó pedig kb 10 000-től kezdve zörög. (egy 8 millás kocsiban)

Hidegben egy zetorhoz hasonlít a hangja, ha már felmelegedett, akkor meg egy varrógéphez.

 

Hát röviden ennyi

 

Gábor

Előzmény: Katherine0001 (2402)