marky-511 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 4184

Bár a Solarisok remek kis buszok, de szerintem a MAN-ok jobbak voltak.

 

Én se vagyok oda az alacsonypadlóért, de a Solaris akkor is mindent visz :)

Egyébként nem önszántukból vásárolnak a legtöbb helyen alacsonypadlós buszt, az egyetemes tervezés miatt új buszokat már csak így lehet vásárolni. Nem voltam MAN párti, de a 223-as tényleg jó széria lett. Bár az örök kedvenc a 202-es marad :)

 

A hangos utastájékoztató is csak a csili-vili része, gyakorlatilag nem sok értelme van.

 

Egy hétköznapi utasnak valóban nem, de nekem jól esett már évekkel ezelőtt Nyíregyházán, hogy a busz (vagy ha más nem, a járművezető) bemondta a megállókat. Vannak alkalmi utasok, és turisták is, nekik nagyon jó kiírni, mikor mi következik. Már csak használni kéne tudni, és bemondani, ha valami változás van.

 

 Bár nekem tökéletesen megfelelt, amikor a buszban levő tábla hátoldalán voltak felsorolva a megállók (80-as évek vége, 90-es eleje), de nem vagyunk egyformák.

 

Azt én is szerettem, csak biztos nem "EU-konform".

 

Másik nyomós érv volt a HV ellen, hogy koszosak a buszok.

 

Ez sajnos igaz; ennyi pozitívumot láttam anno az ITK-ban, de már az se a régi. A '103-as már szinte rongyosabb, mint egy régi 280-as.

 

Szóval lehetséges, hogy ezek gyártottak vmit, és beadták az önkormányzatnak, ők meg nem ismerik a történelmet? :)

 

Könnyen lehet, hogy olyan végeredmény kellett nekik, ami alapján tovább lehet ritkítani a közlekedést.

 

 

Ja, és mit fognak szólni a TEVA dolgozói a 40 perces követéshez? Eddig is sorozatosan ott hagyta a busz őket, ezek után állandóan ez lesz.

Előzmény: atty707 (4180)