Szaganaki Creative Commons License 2012.08.08 0 0 15

Nem nagy történet; a kompresszort besz@rt, felhívtam a garancia papíron szereplő szervízt, ahol közölték, hogy fizetős a történet, kb 70 k. Mivel komoly dologról telefonon tárgyalni értelmetlen leírtam egy fél oldalon, hogy szavatossági jogaimat érvényesíteni kívánom és bevittem a szervízbe, másolatot átvetettem. 3-4 nap múlva hívtak és megegyeztünk; az új kompresszor árát ők állják, a munkadíjat én.

Végül is a történet számomra elfogadhatóan végződött, de a nagy tanulsága számomra, hogy nem csak a termék ára és a formája fontos, de az is hogy van-e kishazánkban valódi ügyfélszolgálata?

Daewoo, Samsung maárkáju tartós fogysztási cikket szerintem nem szabad vásárolni, mert elspórolták a támogató hátteret és meghibásodás esetén mehhet az egész a lecsóba, már pedig annyira nem olcsók ezek; hűtőben vagy európait, vagy pedig LG; azokra 10 év a gari.

Tudom, hogy drágább, de nincs nekem annyi pénzem, hogy "ócsóón" vásároljak. 

Előzmény: wector81 (11)