tusinger Creative Commons License 2012.07.06 0 0 3762

Mindenki okulására egy barátom történetével "kedveskedek" a Safety Gold Zrt. eljárásával kapcsolatosan.

Másfél hónapja rendelt meg egy "kisebb" tételt, melyet ki is fizetett és 15-20 napos szállítási határidővel igazolt vissza a cég. Miután semmilyen hivatalos értesítést nem kapott a barátom a csúszásról, noha azt a szállítónak (ÁSZF) ilyen esetben kötelessége megtenni, sok-sok telefonálásra, az újabb és újabb nem teljesített ígéreteket megelégelve nyilatkozatot tett az üzlettől való elállás szándékáról. A formanyomtatványt a cég bocsátotta rendelkezésre és kölcsönösen alá is írták. No, ennek is már két hete, de a pénz mind a mai napig nem került vissza a vevő-barátom számlájára. A legutolsó telefonbeszélgetés során a cég vezérigazgatója arra hivatkozott egyébként, hogy azért nem tud azonnal utalni, mert az áruban fekszik a pénz. (Na de ha az áruban fekszik, akkor miért nem adják át az árut?) Miután ezt a választ rendkívül cinikusnak és hamisnak értékelte a barátom a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez, illetve az ilyen tevékenységet engedélyező Magyar kereskedelmi Engedélyezési Hivatal, Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatósághoz fordul a panaszával.