stihl guru Creative Commons License 2012.06.24 0 0 12645

Az én időmben már csak speciális feladatra volt Csepel,azt a néhány platóst csak a kiképzés miatt tartották,hogy az ujonc sofőrök megtanuljanak Csepelezni,ne a "drága"felépitményes gépekkel gyakoroljanak.A kommendánsoknál sok törzsbusz volt,HG-rendszámmal,kis egytengelyű lakokocsit húztak,abban laktak a törzsbuszban dolgozo tisztek.Nálunk hiradosoknál mindenféle rádio,vezérlő,vivő,relé,bemérő,hangszóro,még postáskocsi is volt 344-346 alvázon,bár én soha nem tudtam,mi a külömbség közöttűk,kivűlről semmi szerintem.Egyszer valahova kellett vinni egy 346-ost,és nem akartak kiműszakizni,mert a papiromban csak a 344 szerepelt,de aztán jött a meások főnöke,szerinte ugyanaz mindkettő,ugyhogy mehetek.A javitosoknál mindenféle műhelyes,tartályos,még furós csepel is volt,HM rendszámmal.A normál szállitóknál már DAC 665T gépek voltak,meg Avia A-30-31-esek,a tartályosok meg Ural 375-sök voltak.A DAC-ok HV,Aviák HP,tartályos Uralok,Csepelek HZ rendszámon futottak.Volt még egy csomo újszerű DAC törzsbusz a kommendánsoknál,félkör nagy sátorral,Sirokkó gázolajkályhával,na ezeknek a DAC buszoknak annyira kilogott hátra a doboza,hogy nem tudták húzni a lakókocsit,igy ezeket a lakokocsikat aCsepelek huzták,meg volt még néhány Garant,de azok olyan gyengék voltak,nem birták el a lakokocsit.

Előzmény: FAV 20 (12644)