patkány92
2012.06.24
|
|
0 0
3587
|
üdv, attól is függ h milyen tengely lessz alatta. mert ha szupportal lessz megoldva, lada stb és úgy a trabi váltó akkor ugye ha a ladáét nézzük kb 1:3-ba lassít, és a trabant váltójára bőven elég volna egy hasonló, és nem nagyobb mératü fogaskerék mint a szimón
ha marad a trabi váltóról közvetlen kerékre hajtás akkor csinálni kell vagy egy nagy lassító áttételt, vagy egy kettős lassítót, mert a trabi 4.-be egy az egybe elég gyors lenne fixen de ha kap esetleg egy nagyobb vagy két közepes lassítást akkor lessz áttétel, és erő bőven.
én ezt a kettős előtétet úgy oldottam meg még vmikor h danuvia motor hajtotta a gyári hátsófogaskerekét, és annak a végére lett téve mégegy kicsi és nagy, így ugye a nyomaték nagyobb lett, de lassú is lett a gép, kb ennek a kerék átmérője egy 15" felninek felelt meg így majdnem csak 2-esbe kis fordulaton ballagott a gép |
Előzmény: Cz Feri (3584)
|
|