Beer Monster Creative Commons License 2012.06.07 0 0 10576

A Vodafone az alábbiakra hivatkozva nem hajlandó kicserélni a technikai csoportjuk által hibásnak talált modemet:

49/2003. (VII. 30.) GKM-rendelet

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (2)


"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni... (adatokat) és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti."

Szóban elmondták azt is, hogy "csereigazolás" hiányában nem hajlandóak kicserélni, és csak a szerviz csereigazolását fogadják el, a saját részlegük által megállapított hibát nem. A cserét kértem, 15 napon belül nem történt meg, majd még el is utasították. Feljogosítja őket valami arra, hogy ilyen extra feltételeket szabjanak?
Köszönöm az észrevételeket.