clipperfilms Creative Commons License 2012.06.06 0 0 247

szia.

problémám hasonló és remélem el tudlak még itt érni.

készüléket cseréltem hüségnyilatkozat meghosszabbitásával. próbálgattunk netezni.

jött sms, hogy ennyi meg ennyi az adatforgalom.

egyszer hivtak is, de nem voltam ott, nem vettem fel. bizonyára akkor szerettek volna értesiteni,

hogy 10.000 fölé röpült a számlám.

telefonáltam az ügyfélszolgálatra, inaktiváltam a mobilnetet az összes létező módon.

megnéztem az oldalukon az egyenlegemet, 27.000 volt.

próbáltam neten információhoz jutni minden féléről, és akkor láttam csak hogy rengeteg az ilyen probléma. perek, ügyvédi levelek, reklamációk és felháborodott emberek.

majd fél nap alatt - mobilnet használat nélkül - felugrott az összeg 64.000 forintra. ismerősöm szerint a neten megjelenitett forgalmi dij utólag frissül. 

kétségbe esve telefonáltam ismét az ügyfélszolgálatra, hogy mi ez? nem kaptam érdemleges választ, csak hogy a számla kézhez kapása után lehet kérni felülvizsgálatot. amivel úgy gondolom nem megyek majd semmire.

szükségem lenne a segitségedre. az email cimem, ahova várok választ tőled: cserni@citromail.hu 

előre is köszönöm. 

Judit

 

Előzmény: zszsuzs (-)