Bakancs4
2012.05.30
|
|
0 0
2823
|
Bár eltérő szempontok szerint , de végülis elég átfogó és korrekt válaszokat kaptál . Szóval ha üzletileg nézed a dolgot ( és nem hobbiként) akkor valóban nem árt óvatosnak lenni az olcsóbb (1-2 százezres) járgányokkal .
A fogyasztásról : hát nem a dízel kangódról beszélünk , hanem a 2 ütemű 50-es kis háromkerekűekről . Mértékadó források sosem számoltak még be 3,5 liter alatti értékről . Jómagam sosem tudtam 4-4,5 alattit mérni soha egyik 50-es háromkerekűmnél se . A 110-es hengerszettel -- azok szerint akinek van -- a fogyasztás 6 liter . Én a Sulkymat törött dugattyúval vettem , és átmenetinek szánt intézkedésképp egy típusudegen dugattyút faragtam bele . Ez utóbbi azt jelenti , hogy házilag (flexszel) levágtam néhány mm-t a palást aljából , és én fúrtam bele -- ablak gyanánt -- a vezérlőrést . A motor működik , amióta összeraktam (2010 ősze) semmi gond nem volt vele , de a kis 75 ccm-es hatfelömlős motor 35-38 km/órás utazósebességnél , hosszútávon használva ( Szekszárd--Balatonakali) egy személlyel olyan 5 liter fogyaszt 100-on . A várost nem tudom mérni , mert a kmórám nem jó , érzésem szerint igencsak magas lehet . További összehasonlításképp megemlítem , hogy egyes 50-es robogóknak ( 2 kerekűnek) a gyári fogyasztási normája 4,7 liter . Ezek után a közel fél tonnát mozgató kis 50 ccm-es technika is benyalhat ilyen extra értéket . Megjegyzem az én öreg Volvom , halálbapusztult 6 hengeres dízelmotorjával , trélert húzva -- a tréleren egy ilyen kis 3 kerekű lélekvesztővel -- elment 7 literrel .
A kis 3 kerekűek egy dologban verhetetlenek : ha valakinek csak erre van jogsija . Minden egyéb használat valamilyen szempontból vitatható . |
Előzmény: bala108 (2809)
|
|