Milyen árakat lehet írni mikor szinte mindegyik kocsi más és más-így az árak is mások.
Elég összeadni a nagyobb dolgokat:
Adagoló, porlasztócsúcs, turbó, tengely, kuplung, HF esetleg.
Adagoló 80-150ig
Porlasztó 40-100ig
turbó ha mindent bele számol az ember 100-160ig is akár
Tengely kinek mennyi 20-35között
Kuplung(típusfüggő 5ös vagy 6os váltó) megint csak ki mennyiért tudja beszerzni legyen cca 70 000-160ig
HF cca 40 000
Amiket kihagytam:
Hf pakolás, AC, puffer, üzemanyga csövek,közdarabok, cooler, csövek, rezonátor, szilkon könyök, szívósor, szívócső, légtömegmérő ház ha kicsi van és ragaszkodik az ember a légtömegmérőhöz,hidrotőkék, szimering, vezérlés csere vízpumpával,kipuff és szívó sor pakolás,porlasztó alátétek, porlasztó beállítás, mindenre munkadíj, bilincsek is, mapszenzor, szoftver, olaj+szűrők, komolyabb kocsikhoz gáolaj és olaj hűtő is dukál és kitudja még mit hagytam ki.
Szóval ha arról van szó, hogy egy rendes motor kell akkor a 300 00es összegeket messzemenőleg túl lehet lépni.
És itt a mocihoz még mindig nem is nyúlt az ember. Csapágyak-esetleg hajtókar csere dugattyűkkal gyűrűkkel csapszegekkel.
Ha az ember magának építi akkor persze minden lehet olcsóbb de ha úgy építetti akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni-el eleht felejteni a 300e ft-ért egy rendes mocit. Legalábbis nálam a rendes szó azt takarja ami szét van borítva és csavaronként van összerakva minden szépen mérve, hogy a végén legyen egy rendes motor.
Az ilyen motor nagyon kevés ezt én is tudom.
De vagy így vagy úgy lassan mindenki szépen kicserél mindent ha 220ló fölé akar menni 1 tdi-vel.
Pd nél is hasonló a helyzet. Valamivel azért az olcsóbb.