Blazs_A4ABC Creative Commons License 2012.05.24 0 0 75113

Én se úgy születtem, hogy tudtam, amit tudok. Minden tanulás úgy kezdődik, hogy valamit nem tudunk, nem értünk hozzá.

 

Az előzmények alapján pedig már volt szerelőnél (saját bevallása szerint Ő is szerelő). Ha magának csinálja, annyi pénzt öl bele, amennyit szán rá és annál a pontnál adja fel, ahol neki márnem fér bele (még mindig ott a szervíz, vagy specialista). Azt a választ, amit kapott, hogy 'újra kell programozni az egészet', egyfelől tipikus márkaszervízes válasz, ha fingom sincs, mi a baj (így meg se tudom javítani ugye). Másfelöl szvsz aki arra dja a fejét, hogy 10+ éves magyar piacról beszerzett bonyolult prémiumautót vesz, jobb, ha rendelkezik autószerelő-műszerész vénával és szervíz információval. Ma már nem lehet egy 120-as Skodán kezdeni, de még abból is sikerült teleírni az Andrt-bibliát... Neki ez az autója van, ezt a keresztet cipeli, Ő dönti el, hogy mi az, amit már nem vállal be. Lehet, hogy nem fog neki sikerülni, de a jelenlegi helyzetnél már nem lehet sokkal rosszabb. Kb. elénekeltem neki, hogy mire számítson. Végül ez is a célja a fórumnak, nem? Én sem csipázom, ha olyan válaszokat kapjak, hogy 'lökd a Dunába', vagy 'vidd szervízbe'.

 

Legjobb példa a minapi fék cumizásom. Quattroman mondta, hogy nem érdemes hátsó nyerget felújítani, inkább nézzek újat. Elmondta, hogy miért szopálarc. inkább a visszaadtam a felújítókészletet és kiderült, hogy betétdíjjal van új nyereg 30e/oldal áron... van az a  pénz, amiért nem állok neki az összerohadt alkatrészekkel órákig a satupadon pettingelni. Plusz ez a fajtát még nem szedtem szét. Ami viszont elektronika, abból nem fogok újat venni, amíg nem erősítem meg vagy zárom ki az okokat, pláne nem, ha meg tudom javítani.

 

Szóval hagyjuk a srácot kibontakozni, legrosszabb esetben továbbra sem indul be az autó...

 

Üdv

 

 

 

 

Előzmény: wastegate (75107)