molnibalage Creative Commons License 2012.05.23 0 0 981

Láthatólag nincs más dolgod neked sem, mint engem basztatni, meg flémelni... Mondjuk, ha a képességeiből csak ennyire futja...

 

 

Nyomásgyakorlás a költségvetési megszorítások ellen, semmi több. A PAK-FA progeam 2015 táján lesz ott, amikor a nagyléptékű tesztelés lehetséges lesz - figyelem, ezek az orosz tervek lehet, hogy ezt sem sikerül tartani - mert legyártanak elég gépet hozzá (+10 db) és a légierő teszpilótái is repülni fogják. A kínai vas az orosz után 1 évvel később szállt fel és még kevsebbet repül. Radikálisan új hajtómű még a PAK-FA-hoz sincs, nemhogy ehhez... Az F-15-nél a nagyléptékű tesztek megkezdáse után kb 4 évvel állt fel az első hacképes egység. A kínaiaknak meg sokkal magasabb lécet kellene átugrani az F-4 - F-15 váltázhoz képest... Még 30 éves Szu-27 sem megy saját erőből elvárt minőségben - ezt saját maguk mondják, mikor visszaküldték a gyártónak a gépeket - akkor saccold meg, hogy mikorra lesz szériaérett J-20...

 

Még, ha hadrendbe állna az első egység is, szeritned számít bármit is?

 

- Hol van hozzá fegyverzet? Ugye rémlik, hogy még az F-22-höz sincs AIM-9X + HOBS + JHMCS? IOC 2005 vége, ma 2012 van...

- Hol lesz hozzá normális hajtómű? Repülhet a J-20, de a repteljesítménye köszönőviszonyban sem lesz a Raptorral.

- 2018 táján kb. 2-3 wing repüli az USAF-nál az F-35-öt, és ebből 1-2 már combat ready lesz.

 

Folyamatos flémkeltés helyett inkább tanulmányozd azt, hogy mi volt a világban a vadászgépfejlesztések terén, hogy megértsd a folyamatot...

 

N+1-szer leírtam, hogy aki indexből tájékozódik túl sikeres ember nem lehet. Egy fél oldals cikkben annyi marhaságot írnak le, hogy 2 oldalon sorolom a hibákat és azt, hogy miért azok...

Előzmény: r1 (980)