Taksoft Creative Commons License 2012.05.23 0 0 3263

Már túlvagyok a második meneten is, jó.

A karburátoron kell majd tornázni, mert néha keveset kap, néha meg sokat (de lehet hogy csak a gyorsítón kell állítani egy kicsit).

A felfüggesztés teljesen jó, a motor is, a kuplung is finom (új lett beletéve), a fékek jók. A kárpit kuka, és elég büdös is, de majd igyekszem szellőztetni, meg úgyis kell egy kárpitos majd hozzá.

Meg koszos is.

Az akku még épp beindítja, azt is kell egyet vennem, de már igencsak öregecske, ami benne van, nem is vártam mást. Már akkor is öreg volt, mikor beletettem, akkor is csak azért,hogy legyen benne akku, ha indítjuk. De az öreg Varta még 10 éves kora felett is szépen pörgeti az önindítót.

 

A váltórudazat mókás, oldalirányban 20cm a játéka, majd azzal is kell kicsit foglalkozni. A váltó jó, nem dobálja ki a fokozatokat, és egész jól kapcsolható mind, nem is sír egyikben sem.

 

A kilométerórát már írtam.

 

Meg meg kell szokni a féltengelyen keresztüli fékezést, kicsit más érzetet ad, mint az eddigi autók, kicsit hozzá kell szoknom. Igaz lehet hogy csak a futómű szokatlan egy kicsit.

 

Azt nem tudtam megmérni, hogy két kattanás között mennyi idő telik el, nekem olybá tűnt, hogy indítózás után kattan párat, aztán soha többet. Lámpáknál 1 perceket állva sem kattant.

 

Szuper!

 

Szóval még finomítani kell egy kicsit, most ezzel járok hogy a menet közbeni dolgokat is kipróbáljam, meg járódjon egy kicsit.

Előzmény: Taksoft (3260)