goped.hu Creative Commons License 2012.05.15 0 0 554

Nekem volt GTR46I-m kb.2 évig.Szinte mindig állt, mert mindig volt valami baja, nem nagy dolgok, mindig picik, de emiatt megbízhatatlan volt.  pl. a lánc beszorult a lánckerék mellé és nem lehetett kivenni kézzel, annyira megfeszült, így emelni kellett, mert tolni sem lehetett... márpedig 40 kg..., és nem vagyok elgyengülve...Hol a lánc, hol a feszítő, hol  valamelyik lánckerék, sőt egy patka letépte a kitámasztómat (persze ez nem hiba).Egy hátsó lánckerék, cserével együtt, 17.000.- Ft volt 2-3 évvel ezelőtt.Előtte volt sima Sport változatom, avval semmi gondom nem volt, csak tankolni-keverni és menni.Ez a lánckerekes-láncos megoldás nem jó, pontosabban nekem nem vált be, mert én szeretem a gondozás mentes dolgokat.Nem azt akarom ezzel mondani, hogy soha ne kelljen semmit karbantartani, de hogy egy Róna utca-Oktogon oda-vissza nem megy valami prücök nélkül....300.000+áfá-ért....hát. Pláne úgy, hogy a régebbi "elavult" kistestvérnek meg egy rossz büfije sem volt előtte 2 évig. (mellesleg agyonhasználva, kb.4 évesen vettem.) Elég gyors, csak annak ajánlom aki már látott ilyet és legalább egy nyarat végig járt már ilyennel.Sokan azt hiszik, hogy "á tudok biciklizni menni fog....", téved. Teljesen más világ. Legalábbis én nagyon keményen tolom, járdán úton egyaránt. GTR nek nincs ellenség, mert szinte bármit leelőzhetsz vele. A kuplung nyitásra rá kell számolni néhány másodpercet, 11000-es fordulatnál nyit ki és szorul rá a tengelyre!! szóval nem pöccre ugrik. Meg mivel folyamatosan nyúlik a lánc egyre több idő kell a magához a gyorsuláshoz. Ja, hátra ne dőlj, mert azonnal ledob a hátáról a 4,6LE!!, sőt még félgáznál ráhúzva is megteszi! Rázza az egész szerkezetet a motor, mert direktben van rácsavarozva a motor a vázra semmi csillapítás sajnos. Hosszabb motorozás után folyamatosan zsibbad a kezed kb 20-30 percig miután már leszálltál. A kipufogó dob drága, viszont ad hozzá 1-1,5 lóerőt, de nem igen csökkenti a hangzavart... A hangja azért jó mert járdán nem kell dudálni meg semmi mert mindenki ugrik félre.:) A rugózása hibátlan, imádtam patkára ugratni, mint régen a BMX-ezés közben két kerékkel, ja és ha nagy a lyuk előtted csak dobbantasz és felkapod a cuccot menetközben és átrepülted... no jó ehhez azért sebesség is kell, de már közepesnél is meg lehet  tenni.... csak óvatosan.....Viszont állni az autók teteje fölött és siklani csodás érzés, én mindig teliszájjal vigyorgok amikor "motorozok". Ha kérdés van......
üdv. g.

Előzmény: VidoZs (549)