Én alapvetően mellékvonal párti vagyok.
Láttam azt az erőfeszítést amit a civilek és Ti is megpróbáltak azért, hogy a vonal forgalma növekedjen.
Először a bezárás után a különvonat leközlekedtetése, vagy az újraindulás utáni több járat kilobbyzása , mind mind pozítív dolog volt a Részetekről.
A gond, ott van, hogy sikerült a vasút ellenségeinek az excel táblákból olyan következtést levonni, ami oda vezetett, hogy az utasok számára egy teljesen használhatlan menetrend jött létre napi 2 vonatpárral.
Én kutatam és kutatom, a magyar közlekedéstörténetet, és látom, azt, ahogy legyen az busz vagy vasúti vonal hogy szűnik meg alakul át, legyen az a 60 as 70 es vagy 80 as 90 es éveket, vagy napjainkat.
Komplexen próbálom megvizsgálni a dolgokat, figyelembe venni a politikai, gazdasági társadalmi változásokat.
Sokszor egy egy gyár bezárása egy nagy fuvaroztató kiesése, vagy egy orszgosan elrendelt bezárási hullám, vagy vonatkilométer korlátozás hozhat a helyiek és a vasutat még használó lakosság számára egy olyan helyzetet ami most éppen kialakult.
Tudom, hogy a buszok nem vették át a vasút szerepét teljesen, tudom, hogy nincs minden igény kiszolgálva a távolabbi városokba bejáró ingázók érdeke figyelembe véve, és ez ez elszomorít.
Tudom kilométerben közúton jóval hosszabbak a távolságok, mint vasúton, ami még hátrányoabb helyztbe hozza azt aki utazni szeretne.
Tenni nem tudok a megszünetés az járatok eltörlése ellen, megértem, és értékelem, azt, hogy megpróbálatok életet lehetni a vonalba, ez a vonal volt a 2007 es bezárási hullámból amin újraindult a forgalom, de most tönkretették a erőfeszítést amit tettek a vonalért.