István Gyuri Creative Commons License 2012.04.29 0 0 118

FCVASUTAS: Kőbánya-Kispest - Bp. Kelenföld már régen meg lehetett volna.

Mindent lehet, csak következményei vannak.

 

Akár önálló vonattal ingázva, akár valamilyen vonat megállóiként. (pl. nyári Záhony-keszthely) és ütemesen, csatlakozva a gyorsokhoz a két állomáson

Ha csökkenne a tehervonatok száma, akkor lehet emelni az ablakos vonatok számát Ferencvárosban (amire Nyugatról a B-vágányokon át Kelenföld felé kijár valami, addig gyakorlatilag minden más mozgás kizárva).

Ezért továbbra is az a járható út, hogy Fradiban meg kell állnia mindennek és a 150-es vonal vonataira lehet átszállva KöKi-re eljutni.

 

csekzoli: Egy könnyen megvalósítható : Budapest-Déli - Oroszlány

Plusz egy Flirt árán megvalósítható (mivel Környén lenne a keresztjük...)

És csak az órás, komáromi (győri) ütemet felező betétjáratok esetében.

 

Szintén könnyen megvalósítható lenne: Ahogy nézem az idei menetrendet feltűnik a Pusztaszabolcs - Dunaújváros szakasz

Mit szeretnél? Hogy álljon meg minden vonat mindenhol? Az a trakciós normaidők miatt nem lehet, mert akkor 10 perc alá esne a fordulóidő Dunaújvárosban, azt meg nem engedik dupla-Flirttel.

 

Lovrin: Amit reálisan meg lehetne lépni határátmeneteken, hogy EU-n belüli határokon

Nem nyert (és ez az összes többi, határon túli vonatokról álmodozóknak is szól).

A határon túl vagy az ottani vasútnak, vagy üzleti alapon a kijáró vasútnak kell a menetvonalat megrendelnie, és a pályahasználati díjat kifizetnie. Ez meg akkora összeg, amit senki nem vállal fel. Még az ÖBB is egy reggeli vonat kivételével visszavágta a Hegyesből induló, csak odáig közlekedő bécsi elővárosi vonatait, mert a Hegyeshalom oh. – Hegyeshalom szakaszra senki nem akarta kifizetni a díjat...

Látható, hogy egyre inkább el is sorvadnak a vonatok a nemzetközi viszonylatokban (pl. Olaszország felé is ezért nincs már Venezia EN).

Előzmény: FCVASUTAS (112)