Lovrin Creative Commons License 2012.03.30 0 0 117

Szép-szép...

Szívesen hallgatnám félegyházán hogy a szegedi IC "tovább indul Nagykikinda, Zsombolya, Temesvár, Lugos, Karánsebes útirányon Orsovára, a vonat végén található nemzetközi kocsikkal Bukarestbe". Elgondolkoztam már párszor milyen viszonylatok lennének, ha ma is Nagy-Magyarország lenne, vagy legalább Horthy Miklós Magyarországa.

 

Csak ez ilyen álmodozás.

 

Amit reálisan meg lehetne lépni határátmeneteken, hogy EU-n belüli határokon pl. Párkányt, Nagyszalontát, Nagykárolyt, Füleket (határ utáni első állomásokat) felvennénk belföldi díjszabású állomásnak, mint ahogy Pomogy magyar belföldi állomás, vagy Sopron osztrák. És különösebb nemzetközijegyes macera nélküli, ütemes vonatközlekedést nyújtunk kishatárforgalomban. Szobi személy Párkányig, Somoskői Fülekig - ahogy kézenfekvő. Ne az legyen a fontos, hogy ott a határ, ne is bonyolítsuk vele az utas dolgát, ahogy autóba ülve se bonyolítják a határon.

Előzmény: bb1995 (114)