misinator Creative Commons License 2012.03.10 0 0 937

Köszönöm a részletes válaszod.

Érdekfeszítő sorok!

 

A - probléma megoldásáig - problémás lehetett volna kísérővadászként használni. Még úgy is, hogy az akkori - egyáramú - magas fajlagos fogyasztású szovjet hajtóművek zabálták a kerót. Ami társult a viszonylag kis üza. készlettel.

Ugyanis az oké, hogy póttartályokkal repült volna az amcsi gép, de légiharcnál ugye az ugrik, aztán még  haza is kéne menni...

 

De az is igaz, hogy ugyan mi ellen kellett volna harcolnia!?

A MiG-21,-23 viszonylag kevés kerozinnal bírt viszonylag gyenge manőverezőképességgel /Orosz elemzések szerint egy F-16 ellen két MiG-23-nak lett volna egyenlő esélye, MiG-21-ből meg négynek.../, a Szu-15 meg úgy manőverezett, mint a fejetlen balta...

 

Ezzel együtt pilótaként nagy dilemma lett volna: Megkockáztatni a pompázst, vagy zabáltatni a hajtóművet, miközben ki tudja mennyi szovjet gépet fognak emelni rá/-juk/ ...folyamatosan.

 

A gázhőmérsékletének 50 fokkal történő emelése  a MiG-25-nél Kadincev tábornok halálába került.

 

Szóval nem kis pálya ez a 400 fok.

 

Mit nem adnának ezért a tudásért...mindenki.

Előzmény: molnibalage (935)