Beer Monster Creative Commons License 2012.03.08 0 0 10403

Hát sajnos érdemi iratok nem nagyon vannak. Mennyit javít a helyzeten, ha haladéktalan cserét kérek tőlük (a készülék kiskerára kb. 7000 Ft)? Nekik valószínűleg 1000 alatt van, mivel kínai és a világ legnagyobb telefontársasága ezt a legkommerszebb eszközt százmilliós darabszámban szerzi be. Ettől még kitelhet tőlük, hogy kicsinyeskednek. Ahogy az üf-szolgálaton is alig tartanak pár darabot, viszont a hiba annyi, hogy azok elérhetetlenek. Vennék inkább egy másikat, de egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy a valódi hibát találták meg.

Ha elutasítják a cserét, ezután én fölmondanék, mégpedig az 1 éve fennálló hibára hivatkozva. A "hibakezelési" folyamat lényege az volt, hogy a hiba olyankor jelentkezik, amikor műszaki okokból nem tudják vizsgálni. Kb 5× jött ez a válasz, de most kitalálták, hogy amikor hiba jelentkezik, akkor szakítsam meg a kapcsolatot, mert akkor fogják tudni vizsgálni. Ezt követően mondják azt, hogy a készülék a rossz.

A készülék egyébként szerintem egy külön szerződés (adásvétel) tárgya volt, igaz, hogy csomagban volt az egész az előfizetéssel.

Előzmény: dr_ius (10401)