Beer Monster Creative Commons License 2012.03.07 0 0 10398

Én úgy gondolkodtam, hogy az ászf-ben leírt módon írásban átadom nekik a felmondást hivatkozva erre a pontra, azután forduljanak ők ahová akarnak ha nem értenek egyet. Arra gondolsz, hogy esetleg ezt megelőzően kérjem ki a békéltető testület segítségét?

Kötbért ugyanis nem feltétlen szándékozom kérni, legfeljebb ha nagyon makacskodnak.
6.3.2.3. A Szolgáltató kötbér fizetésére köteles

(b) a hiba kijavítására nyitva álló határidő neki felróható okból való eredménytelen elteltétől a hiba elhárításáig terjedő időszakra, amely kötbér mértéke a vetítési alap

(ba) négyszerese, ha a hiba következtében az előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni



Ahol egy kis bizonytalanságot érzek jogilag, hogy ők most azt álltják, hogy egy év után végre megtalálták a valódi hibát, miközben viszont én már nem vagyok hajlandó kölcsönkészülék nélkül leadni a sticket javításra, mert azzal ugyanott vagyok, mintha felmondanék. Jelenleg csak ez az internetelérésem, és 15 napra vállalnák. Hiába volt egyeztetve, hova vigyem, mikor, és hogy adni fognak cserekészüléket. Tehát piszkálódhatnak amiatt, hogy miért nem adom le, amikor megtalálták(?) a hibát. Ezt hogyan védhetném ki? Számít ez jogilag? Tehát hogy megszünt-e ezzel a felmondásom jogalapja?

Előzmény: dr_ius (10395)