Hypo-100
2012.03.07
|
|
0 0
10391
|
Kicsit utánanéztem panaszügynek is. Azt találtam, hogy telefonon is adhatok be panaszt. A beszélgetést rögzítik. A törvény szerint kötelességük biztosítani, hogy a felvételt meghallgathassam és jegyzőkönyvet kérjek róla költségmentesen. A PSZAF-ben meg úgy általában mindenre azt mondták, hogy hát nem is tudják, de ha nem tetszik valami adjak be a banknál panaszt. Bármit bepanaszolhatok, az ügyintéző hosszú körmét is.Tényleg ezt mondták. Hát apám ha sokat szívóznak velem, naponta háromszor betelefonálok, hogy melyik fiókban koszos az ablak, ez engem nagyon zavar és ezt hosszan ecsetelem. Az egészről jegyzőkönyvet kérek és ha kedvem meg időm lesz akkor még visszahallgatást is. Kiváncsi vagyok, ki bírja majd tovább. |
|