Beer Monster Creative Commons License 2012.03.07 0 0 10389

Sziasztok,
2 éves Vodafone-os hűségidejű internet-szerződésből már több, mint 1 év úgy telt el, hogy az elejétől fennálló hibát nem tudták kijavítani. A hiba az, hogy szakaszosan működik. Állítólag (ez most idén az aktuális vizsgálatuk eredménye) az internet vételére szolgáló modem a hibás (stick), amit a szerződés mellé tőlük lehetett megvenni. Csakhogy egy éven át mást mondtak, méghozzá föleg azt, hogy "a hibát nem tudjuk vizsgálni".

Fél év ilyen kínlódás után ugyan visszavitették velem a sticket, hogy "talán az a rossz", de a helyszínen a technikus csak kipróbálta, majd annyit tudott mondani, hogy most épp működik, ő csak így tudja megnézni (bedugta a saját laptopjába, és akkor épp működött valóban), de szerinte akik azt mondták, hogy ebben van a hiba "hülyék".

Fél év nem használat csak fizetés következett ezután, majd újabb bejelentések után ezúttal már más módszerrel megállapították azt, hogy a stick a hibás, vigyem vissza ekkor és ekkor, adnak cserekészüléket, és javítják a meglévőt. A cserekészülék ámítás volt, se ott, se fél Budapest ügyfélszolgálatain nem volt elérhető készülék. Így (ekkor már kb. a 15. reklamációban) kértem, hogy keressenek meg egy szerződésbontási ajánlattal. Copy-paste sablonválasz érkezett rá, elutasító, és mellékesen elég arcátlan. Talán madárnak néznek, amiért tavaly beleuntam a reklamációba, és vagy egy fél évig csak küldtem nekik a pénzt.


Ezt az ÁSZF pontot kéne alkalmaznom, vagy valami egyebet:
"Az Előfizető a határozott idejű Előfizetői Szerződést rendkívüli felmondással mondhatja fel, az alábbiakban meghatározott esetekben:
Az Előfizető azonnali hatállyal jogosult  felmondani az Előfizetői Szerződést, amennyiben Szolgáltató a hibát az Előfizető hibabejelentéseitől számított 30 (harminc) napig nem tudja elhárítani. Ebben az esetben a Szolgáltató az Előfizető által igénybe vett kedvezményeket sem követelheti és a felmondáshoz egyéb hátrányos jogkövetkezményt nem fűzhet még abban az esetben sem, amennyiben az Előfizető a határozott időtartamú Előfizetői Szerződésben kötelezettséget vállalt arra, hogy szolgáltatást vagy a hozzá kapcsolódó terméket igénybe veszi, és a szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a szerződést felmondja a határozott időtartam lejárta előtt."