Joceee Creative Commons License 2012.03.02 0 0 581

Én is meg voltam elégedve az 1.9-es motorral, egészen idáig. Az egy dolog, hogy semmi nem örökéletű, de hogy viszonylag rövid idő alatt ilyen látványosan romoljon egy előtte hibátlan motor állapota, az nem tetszik. A 2.8-as motorral nem kínlódnék, ki tudja, hogy mi mindent kéne hozzá átfabrikálni, nem ér annyit az egész. A 2.5-ös motor volt gyárilag a Cromákban, ugyanazok a felfüggesztési pontjai, nem kell hozzá sokat barkácsolni, hogy belemenjen. Amúgy szerintem a 2.8-ason is bowdenes adagoló van, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos. Amit a villanyadagolós dizeleknél chiptuningnak hívnak, azt egy mechanikus adagolónál néhány villáskulcs és csavarhúzó segítségével meg lehet oldani, és még pénzbe se kerül :D A chiptuning önmagában nem sokat ér, ha azon kívül semmit nem változtatnak a motoron.

Előzmény: cukika87 (579)