padisah Creative Commons License 2012.01.29 0 0 18753

2.) analóg ampermérőt szerintem fel lehet rakni, de akkor azt a motorvezérlő és az aksi közé kéne tenni, nem biztos hogy ezt a vezetékezés támogatja

 

3.) amit itt írok az főleg ólmosra igaz, tapasztalat

 

minden aksinak van egy belső ellenállása ami "sorba van kötve" az akksival mint feszültségforrással, ahogy növekszik az áramfelvétel, ezen a belső ellenálláson nagyobb feszültség esik, ezért a fogyasztónak (tehát a motornak) kevesebb feszültség jut, ha a fogyasztó történetesen egy motorvezérlő, ami figyeli a tápfeszültség értékét, akkor az a feszültség esését teintheti az aksi lemerülésének a jelének is, és kikapcsol, majd az áram megszűntét követően rájön hogy mégis van feszültsége az akksinak, akkor bekapcsol

 

ennek az alapvető oka, ahogy más is írta az alulméretezett akkumulátor - a túl nagy belső ellenállása, és a nagy áram

 

4. hubmotort nem lehet vezérlés nélkül akksira kötni, mert az nem fogja a forgó motorhoz forgatni a fix helyzetű tekercsek mágneses terét, vagyis a tekercsekben az elforgáshoz szinkronizálva kapcsolgatni az áramot

 

kefés motort lehet, nekem is úgy megy a dörzskerekes csodabiciklim, csak lassan haladva nagy lesz az áramfelvétel

Előzmény: lalinzon (18745)