vrobee Creative Commons License 2012.01.26 0 0 312

Nem tartom élefontosságúnak a közvetlen Csillagtelep-Pesztszentlőrinc kapcsolatot, már ne haragudj.

 

Nem haragszom. Csak ismét megkérdezem, mivel pótolod a kieső pesti szakaszt, illetve mit kezdesz a pesti oldalon a 35-ös ill. 151-es járat fölösleges kapacitásával?

 

148: a Wekerlén van egy remek játszótér, én is sajnálnám, meg a fiam is, de ez van ,-)

 

Még egyszer leírom, mert úgy látom, elkerülte a figyelmedet. A hosszú 148-as költségkímélési céllal jött létre. A szétdarabolása a költségeket növelni fogja. Ez mennyiben felel meg az eredeti célodnak?

 

Busz megáll, leteszi az utast, visszafordul

 

Hogyan akarod biztosítani a hangolt átszállásokat tartalékidő nélkül? Hol lenne a fordulás?

 

Busz megáll, leteszi az utast, visszafordul, melegedők és WC a kinti végállomásokon.

 

Ööö, és ha nincs?

 

Kevesebb kocsi: nem tudom pontosan mennyivel, de valamennyivel kevesebb.

 

Pedig ez a kérdés...

Amíg sem a megtakarítást, sem a költségeket nem tudod, addig ez csak üres beszéd.

Namost én szívesen segítek a becslésben, de helyetted nem fogom megcsinálni.

 

Átszállások: hát igen, ez van. Illetve ez lenne.

 

Tipikusan az olyan átszállások, amik a cél előtt vannak pár megállóval, igen népszerűtlenek.

Ezt van, amikor be kell vállalni.

Csakhogy ennek gazdasági költsége is van.

Amikor egy fél busznyi utast borítasz át, akkor ez elég húzós lehet.

Illene legalább megbecsülni.

 

maradék meg, aki postára meg önkormányzatra

 

iskolába, munkába, haza a lakótelepre...

 

gyébként másfél km-ről van szó, egészséges ember le tud ennyit gyalogolni.

 

Egyébként egészséges ember 40 km-t is le tud gyalogolni, viszont nagyon rossz néven veszi, ha a napi rutinja során erre kényszerítik. Plusz a gazdasági vonzatok.

Plusz a tömegközlekedést nem csak egészséges emberek veszik igénybe.

Előzmény: troglodita (307)