Csopakiutca Creative Commons License 2012.01.18 0 0 262

Ebben a topicban már többször kerültem abba a kényelmes helyzetbe, hogy nem is kell érdemi választ írni, csak hivatkozni egy előttem szólóra, jelen esetben a 255.hsz-re. Én is így látom ezt.

Nem szeretném, ha bárki félreértené, és az élet Magyarországon nem így alakult, de szerintem vannak olyan állami, illetve a BKV esetében önkormányzati feladatok, amelyek privatizálása károkat okoz. Víz, villany, gázszolgáltatás, tömegközlekedés. Nem nnevezném hegemóniának azt, hogy egy vállalat lássa el azt a feladatot, amiért létrehozták.

Természetesen megfelelő erkölcsű vezetők kiválasztása fontos, de az egész ország erkölcsi helyzete nincs jobb szinten, mint a BKV.

Ha nem most kezdtél el foglalkozni a BKV-val, emlékeztetlek a volt Sallay főműhely, ahol a buszokat és a trolikat újították fel, sőt külső megrendelésre is dolgoztak, privatizálására, majd bedöntésére. Szerintem ugyanúgy lenne néhány kis buszos cég is, a szolgáltatást pedig fent kell tartani, az így keletkező kárt is ki kell valakinek fizetni.

Ne csak a BKV legyen itt megemlítve: MALÉV. Repülőterestül, egyebestül. Ne mondd azt, hogy ez egy sikertörténet.

 

Hiba van rengeteg a BKV-n belül, de nem a feltrancsírozás a megoldás.

Előzmény: Törölt nick (254)