Sziasztok!
Látom nem épp felkapott a fórum, de leírnám amit én tudok...
Kezdeném azzal, hogy lehet felhozni pozitív és negatív példákat (lehet ócsárolni a robogósokat, a nagy motorosokat vagy épp az autósokat), de bizony sokunknak nagyon várt eredmény született! Hozzáteszem, aki csal - nem akkora ccm, nagyobb kW - és nem tud mit kezdeni az első villanyoszlopig, hát kérem ne általánosítsunk, nem mindenki akar szervdonor lenni. Én most a robogómat fogom 125ccm-s naked-re cserélni, mert:
1. kevesebbet fogyaszt,
2. utazó sebessége akkora, mint a robogóm vége,
3. nagyobb kerekek,
4. biztonságosabb útfekvés,
5. jobb fékek...
egy szó mint száz, sorolhatnám az előnyöket, amiket munkába járásom 35km-e alatt (oda-vissza 70) élvezhetek.
Lassan 15 éve van jogsim, egyszer sem okoztam balesetet (kocsimban ~335.400km - kb. 35.000 volt benne, mikor megvettem tehát lassan csere érett lesz, a robiban 18.301km van - 0km-es volt), de mikor autóval megyek mindig figyelek a motorosokra, legyenek kicsik vagy nagyok (jelezném az előbbiekkel van nagyságrenddekkel nagyobb probléma szerintem), de elvárhatnánk ugyanezt másik "úrvezetőktől" is!!!
Jogsiról:
B125=A1
Tehát aki különbözeti vizsgát tesz, annak A1 kategória kerül a jogsítványába.
Arról nem hallottam, hogy a kategóriák közötti átjárást (különbözeti vizsgát) megszüntetnék.
Több ATI-val beszéltem már, tanfolyam márciustól indul, kb. 34-38eFt-ba fog fájni, ha elsőre megvan minden.
Üdv mindenkinek!
U.i.: Köszönöm TotalCar!!!