vrobee Creative Commons License 2012.01.16 0 0 179

Az a terület tényleg elég holdbéli, sajnos pocsékul szervezhető közlekedéssel. (A ferencvárosi teherpu-t azért használják, ha nem is olyan intenzitással, mint fénykorában.) A környéken jelentős barnamezős beruházások vannak kilátásban, ha egyszer kicsit magához tér a gazdaság.

 

A két járat, amit írsz, jó kérdés. Nem ismerem őket eléggé.

119: Ez Erzsébet-busz utódja, szerződéses járat, a kerület fizeti. Nem tudom, hogy konkrétan mennyi értelme van, olyan bevásárlójáratnak tűnik. Az ilyen járatokat nyugdíjasok, nehezen mozgók használják, akiknek idejük viszont többnyire van. Azt gondolom, hogy a munkába menet akár a minilakótelep lakói is használhatják, időre indulnak el. Visszafele nem túl valószínű...

 

166: Minthogy két külső városrész közti lényegében egyedüli kapcsolat, szerintem csúcsban tisztességes forgalma lehet. (Az ilyen külső körgyűrűs járatokon tipikusan nagy az ingadozás a csúcs és a völgyidőszakok közti kihasználtságban.)

A "szántóföldön" van egy kisebb házcsoport Bp. területén, ott feltáró szerepe van (és ne felejtsük el, az önkormányzatnak ellátási kötelessége van.)

Szentimréről más járatokkal hangolva van, rá a vasútra, ezt nem tudom, hányan használják, de Ferihegyen sok felszálló van csúcsban a vonatra.

Hogy miért megy el Pesterzsébeten a Gubacsi útig, azt én sem nagyon értem, talán csak ott van tartózkodó.

Előzmény: troglodita (171)