troglodita Creative Commons License 2012.01.16 0 0 171

FÉL-OFF

Épp tegnap jártam erre (hétvégi bkv-bérletes vonatozás a fiammal ;-))) ), aztán eléggé furcsa kinézete van az egész vidéknek. Ahhoz képest, hogy maga a vasútvonal nem is túl forgalmas, totál lepusztult és holdvidéki táj fogadja az embert a ferencvárosi állomástól egészen Soroksárig. Meglehetősen nagy, ámde kihasználatlan (rendező-)pályaudvarok, és amúgy a nagy semmi pusztaság, némi szántófölddel és szennyvíztisztítóval, műemléki vásárcsarnokkal díszítve. Fogalmam nincs, hogy kié ez a terület, de meglehetősen nagy luxusnak tűnik ennyi hektár szürke-barna zónát fenntartani a város majdnem szívében...

 

ON

Éppen a "kirándulás" közben találkoztam egy újabb BKV busz gyönyszemmel: a 119-essel. Hétvégén és napközben óránként, "csúcsidőben" félóránként jár, a Gubacsi úti villamosvégállomástól a Gubacsi hídtól délre eső mini lakótelepig. Értelme kb. annyi van, hogy ha épp bent áll a megállóban, akkor az ember átül rá, de amúgy akár a 23-as családdal, vagy a Cepelre átjáró valamelyik busszal és utána négykézláb is gyorsabban lehet eljutni, mint vele és általa. 12 perc a menetideje, ez csúcsban gondolom 2 járműt jelent, azon kívül meg egyet. Nem nagy ügy, de mégis mi értelme???

Másik csodajárat: 166. Szintén Gubacsi út, de ferihegyi végállomással, át a soroksári szántóföldeken, 50 perces menetidővel, reggeli csúcsban kb. 20 percenként, este és hétvégén kb. óránként, napközben kb. félóránként. Itt is látszik az igyekezet, hogy ugyebár átszállás nélkül lehessen eljutni A pontból B pontba, de a magam részéről itt is inkább az átszállásra szavazok.

Előzmény: vrobee (169)