vrobee Creative Commons License 2012.01.14 0 0 130

Tulajdonképpen akkor miért kellene átalakítani a hazai közösségi közlekedési vállalatokat az IMF szerint?

 

Ezt már vagy ötödször írod le, úgyhogy muszáj reagálnom.

Hazai közlekedési vállalatok nem egyenlő a BKV-val.

Állatira csodálkoznék, ha konkrétan azon akarna spórolni az IMF.

Sokkal inkább lehet itt szó a MÁV-ról.

Ha az ellenkezőjét fenn szeretnéd tartani, leszel szíves forrást hozni.

 

Tényleg sajnálom a bécsieket, akik még a villamosaikat is szétkapcsolják a hétvégékre, mégsem tudnak olyan gazdaságosan működtetni, mint a BKV.

 

Budapesten is szétkapcsolnak villamosokat hétvégére.

Értve?

 

 

azt a férőhely kihasználtságot kellene produkálni, amit a 80-as években. Még mindig jobb, mint az áremelés.

 

Alapvetően más a társadalmi helyzet.

Akkoriban azért közlekedett 80% BKV-val, mert 20%-nak volt autója.

Az utakon bőven volt szabad kapacitás.

Természetesen ma is lehet azt a férőhelykihasználtságot produkálni.

Csak annak is ára van.

Lassabb lesz közlekedni. Busszal is, autóval is.

Csökkenni fog a GDP.

Nőni fog a balesetek száma.

Nem mindenkihez fog időben kiérni a mentő (még annyira se, mint ma).

De lehetni lehet.

Előzmény: Törölt nick (115)